A bankok új csodafegyvere az új ügyfelek megnyerésére
2009. május 11.
Adatbányászat · Sajtófigyelő
A bankok marketingjében széles körben használatos szegmentációs technikák az ügyfelek egyéni, testre szabott kezelését teszik lehetővé. A ügyfelek csoportosítására szolgáló szegmentációs technikák között egyre inkább teret nyernek azok a mikroszegmentációs megközelítések, amelyek a szokásos 6-7 helyett akár több tucatnyi speciális célcsoportot sorolják be az ügyfeleket a különböző jellemzőik alapján. A bank aztán az egyes mikroszegmensek tagjaival egyedileg testreszabott kommumikációt folytathat, így például az egyenlegközlőket formátumát és tartalmát az adott célcoport igényeinek megfelelően változtathatja. A Tőzsdefórum cikke Bacsek Péterrel, a Scale Solutions ügyvezető partnerével.
A teljes cikk
www.tozsdeforum.hu
|