2009-ben is tovább növekedett a SAS
2010. február 1.
Üzleti intelligencia · Elemzés · SAS
A válság közepén is tovább nőtt a SAS árbevétele és elérte a 2,3 milliárd dollárt. A 2,2 százalékos bővüléssel a SAS hosszú évtizedekre visszamenő hagyományt folytat, a cég az alapítása óta minden évben képes volt növelni értékesítését. A kizárólag magánkézben lévő és így a tőzsdei cégekhez képest jóval nagyobb gazdasági szabadsággal rendelkező SAS a tavalyi évben sem hajtott végre létszámcsökkentést, és árbevételének igen magas hányadát, közel 25 százalékot fordította kutatás-fejlesztésre. A tőzsdei jelenlét hiányából következően viszont arról sincsenek adatok, hogy a növekvő árbevétel mellett a cég költségei és nyeresége hogy alakultak. A tavalyi, rekordmagasságú árbevétel közel fele a pénzügyi szektorból származott, ahol a gazdasági környezet változásai jelentős keresletet indukáltak a kockázatkezelési, ügyfélmenedzsment és szabályozási területeken. Erősödni tudott a SAS a kereskedelmi szektorban is, ahol az iparág mély válsága ellenére is 12 százalékkal nőttek a bevételek. Említésre érdemes, hogy az értékesítésben egyre nagyobb szerepet játszik a SAS partnerhálózata is: a tavalyi év 50 legnagyobb üzlete közül 25 a partnerek közreműködésével jött létre. A SAS Institute hazai vezetője, Musza István szerint a cég a magyar piacon is növelte árbevételét a tavalyi évben. A SAS hazai ügyfelei között több jelentős pénzintézet és kormányzati szerv szerepel.
További információ
www.sas.com
Kapcsolódó anyagaink
Képgaléria
A SAS árbevételének alakulása
|
|