A szociális média világát vizsgáló alkalmazást készít a SAS
2010. április 19.
Üzleti intelligencia · SAS
Az új szoftver segítségével az online felületeken megjelenő véleményeket lehet elemezni. A Social Media Analytics képes kinyerni és sok szempontból elemezhetővé tenni a blogokon és más közösségi médiákon folyó társalgások tartalmát . A Twitter vagy Facebook oldalain naponta több millió felhasználó nyilvánít véleményt különböző cégekről, termékekről vagy szolgáltatásokról, és ez a közlésfolyam az érintett cégek számára nagyon hasznos információk tömegét tartalmazza. Az új alkalmazás segítségével meghatározhatóak a népszerű témák, követhetőek a vélemények változásai, és akár a nagy befolyásoló erővel bíró online szereplők is azonosíthatóak. Az elemzési lehetőségek kiterjednek az egyes csatornák és médiák fontosságának vizsgálatára is. A szoftvert a SAS OnDemand termékcsaládja részeként, webes szolgáltatásként teszi elérhetővé. Ennek köszönhetően az új felhasználók is már egy kétéves archívumot tartalmazó adatbázissal kezdhetik a munkát. A belső vállalati rendszerekkel történő adatcserére is van mód, így akár az egyes CRM kampányoknak az ügyfelek véleményére gyakorolt hatása is vizsgálható.
További információ
www.sas.com
Kapcsolódó anyagaink
Képgaléria
Dashboard felület az adatok áttekintésére
|
Hírforrások szerepének elemzése
|
|