;
A szociális média világát vizsgáló alkalmazást készít a SAS
2010. április 19. Üzleti intelligencia · SAS

Az új szoftver segítségével az online felületeken megjelenő véleményeket lehet elemezni.

A Social Media Analytics képes kinyerni és sok szempontból elemezhetővé tenni a blogokon és más közösségi médiákon folyó társalgások tartalmát . A Twitter vagy Facebook oldalain naponta több millió felhasználó nyilvánít véleményt különböző cégekről, termékekről vagy szolgáltatásokról, és ez a közlésfolyam az érintett cégek számára nagyon hasznos információk tömegét tartalmazza.

Az új alkalmazás segítségével meghatározhatóak a népszerű témák, követhetőek a vélemények változásai, és akár a nagy befolyásoló erővel bíró online szereplők is azonosíthatóak. Az elemzési lehetőségek kiterjednek az egyes csatornák és médiák fontosságának vizsgálatára is.

A szoftvert a SAS OnDemand termékcsaládja részeként, webes szolgáltatásként teszi elérhetővé. Ennek köszönhetően az új felhasználók is már egy kétéves archívumot tartalmazó adatbázissal kezdhetik a munkát. A belső vállalati rendszerekkel történő adatcserére is van mód, így akár az egyes CRM kampányoknak az ügyfelek véleményére gyakorolt hatása is vizsgálható.

További információ
www.sas.com

Kapcsolódó anyagaink
· SAS elemzői fórum: stratégiák és terméktervek 2010-re (2010. március 4.)
· 2009-ben is tovább növekedett a SAS (2010. február 1.)

Képgaléria

Dashboard felület az adatok áttekintésére

Hírforrások szerepének elemzése