A SAS felvásárolja az Assetlinket
2011. február 24.
Üzleti intelligencia · Felvásárlások · SAS
Az Assetlink marketingautomatizációs megoldásai jól illeszkednek a SAS analitikus CRM szoftverkínálatához. A két cég együttesen képes lesz olyan integrált szoftverplatformot készíteni, amely a tervezéstől a végrehajtáson keresztül az elemzésig a marketinges tevékenység összes területét támogatja. Az Assetlink többek között a több csatornán párhuzamosan folyó kampányok bonyolításában erős. A marketinges folyamatok során rögzített adatok elemzésével pedig a SAS képes lesz összehangolni és optimalizálni az ügyfelekkel folytatott interakciókat. Az Assetlink a harmadik jelentősebb akvizíció ezen a területen az elmúlt néhány hónapban. 2010 nyarán az IBM 480 millió dollárért az Unicát, a Teradata pedig az év végén 525 millió dollárért az Aprimót vette meg. A SAS a felvásárlás pénzügyi adatait nem hozta nyilvánosságra.
Kapcsolódó anyagaink
|