;
A SAS felvásárolja az Assetlinket
2011. február 24. Üzleti intelligencia · Felvásárlások · SAS

Az Assetlink marketingautomatizációs megoldásai jól illeszkednek a SAS analitikus CRM szoftverkínálatához.

A két cég együttesen képes lesz olyan integrált szoftverplatformot készíteni, amely a tervezéstől a végrehajtáson keresztül az elemzésig a marketinges tevékenység összes területét támogatja.

Az Assetlink többek között a több csatornán párhuzamosan folyó kampányok bonyolításában erős. A marketinges folyamatok során rögzített adatok elemzésével pedig a SAS képes lesz összehangolni és optimalizálni az ügyfelekkel folytatott interakciókat.

Az Assetlink a harmadik jelentősebb akvizíció ezen a területen az elmúlt néhány hónapban. 2010 nyarán az IBM 480 millió dollárért az Unicát, a Teradata pedig az év végén 525 millió dollárért az Aprimót vette meg.

A SAS a felvásárlás pénzügyi adatait nem hozta nyilvánosságra.

Kapcsolódó anyagaink
· A SAS kampánymenedzsment szoftvereit vezeti be a Magyar Telekom és az Erste Bank (2011. február 9.)
· 5 százalékkal növekedett 2010-ben a SAS Institute (2011. január 20.)
· A Teradata 525 millió dollárért felvásárolja a marketingspecialista Aprimot (2010. december 22.)
· Felvásárolja az Unica kampánymenedzsment-specialista céget az IBM (2010. augusztus 13.)