;
Jól halad a Teradata és az Aprimo CRM szoftvereinek integrációja
2011. március 21. Üzleti intelligencia · Teradata

A fejlesztések során először a Teradata Relationship Manager egészül ki integrált marketinges képességekkel.

Az Aprimo Marketing Operations szoftveréből származó funkciók révén a Relationship Manager jelenlegi felhasználói hatékonyabban tudják majd kampányaikat tervezni, végrehajtani és elemezni.

Az új verziót a Teradata második negyedévre ígéri, az integráció következő lépése az év végére várható, amikor az Aprimo E-mail marketing eszközei kerülnek beolvasztásra.

A Teradata 2010 végén vásárolta fel a hostolt marketingautomatizációs megoldásokat szállító Aprimót, jelentősen erősítve ezzel pozícióit a CRM és marketingszoftverek területén.

További információ
www.aprimo.com

Kapcsolódó anyagaink
· Az adattárházas konszolidáció újabb lépése: Teradata-Aster Data felvásárlás (2011. március 3.)
· Új vezető a Teradata hazai képviseletének élén (2011. február 21.)
· A Teradata 525 millió dollárért felvásárolja a marketingspecialista Aprimot (2010. december 22.)