A hazai szolgáltatók is tudni akarnak az ügyfeleik minden gondolatáról
2011. december 30.
Üzleti intelligencia · Sajtófigyelő
Tervezés, előrejelzés, nagy mennyiségű adat vagy a közösségi háló elemzés: a hazai nagyvállalatok körében is ezek lesznek az üzleti intelligenciával kapcsolatos slágertémák 2012-ben. A hazai BI szállítók szerint egyre többen vesznek majd igénybe szöveg- vagy hangelemző szoftvereket is a marketing vagy az ügyfélszolgálat támogatására. Az üzleti intelligencia (Business Intelligence - BI) megoldások az elmúlt években új lökést kaptak a gyengélkedő gazdasági környezetben, a vállalatoknak a korábbinál is fontosabb lett, hogy pontos információkkal rendelkezzenek az üzlet alakulásáról. A magyar üzleti intelligencia piac az elmúlt időszakban is gyorsan fejlődött, és a következő két évben 5 százaléknál nagyobb mértékben növekedhet a magyarországi üzleti intelligencia piac az IDC szerint. A Bitport írása a hazai BI piac fejleményeiről, benne Sipos Ferenc (IQSYS) és Körmendi György (SPSS) gondolataival.
A teljes cikk
www.bitport.hu
|