Az önkiszolgáló BI vezető vállalatai
2012. július 19.
Üzleti intelligencia · Elemzés
Megjelent a Forrester Research elemzése az önkiszolgáló üzleti intelligencia szegmenséről. A "The Forrester Wave™: Self-Service Business Intelligence Platforms, Q2 2012" című elemzés 12 céget vizsgál meg, amelyek között egyaránt megtalálhatóak a klasszikus nagy IT szállítók és a kisebb BI specialisták. A cégeket három fő szempontból vizsgálták: a kínált szoftver képességei, a vállalati stratégia és a piaci jelenlét. A három kategóriában szerzett pontszámok súlyozott átlagából áll elő a végső értékelés.
Az összesítő ábra " width=400> A vezetők szegmensébe az IBM, a Microsoft, az SAP és a SAS mellett a MicroStrategy és a Tibco Spotfire került be. Érdekesség, hogy a termékre vonatkozó pontszámoknál a Spotfire szerepelt a legjobban, azonban sem a stratégia, sem a piaci jelenlét kategóriában nem tudta felvenni a versenyt a nagyokkal, így az összesített első helyről leszorult. A teljes elemzés letölthető többek között a Microsoft (PDF) és a SAS (PDF) jóvoltából.
Kapcsolódó anyagaink
Képgaléria
Az egyes cégek pontszámai
|
Az összesítő ábra
|
|