A Cognos tovább erősít a banki szektorban
2006. november 27.
Üzleti intelligencia · Cognos
A Cognos új, kifejezetten bankoknak szánt megoldást fejlesztett ki ügyfél-jövedelmezőség számításra és az ehhez kapcsolódó tevékenységek irányítására. A Cognos Customer Segment Performance Blueprint nem csupán az egyes ügyfél-szegmensek meghatározására és a jövedelmezőségi számításokra nyújt megoldást, hanem kezeli a feltárt információkhoz kapcsolódó akciók megtervezését és kezelését is, továbbá méri és nyomon követi azok hatását. A szoftvernek két különböző verzióját fejlesztette ki a Cognos: egyet a retail szegmensre és egyet a nagyvállalati ügyfelekre. Az új iparág-specifikus analitikus megoldás illeszkedik a Cognos azon korábbi célkitűzésébe, hogy a banki szegmensben megerősíti pozícióját, melynek korábbi állomása a még 2006 áprilisában útjára indított bankfióki szintű jövedelmezőség számító alkalmazás volt(Cognos Branch Performance Blueprint).
További információ
www.cognos.com
Kapcsolódó anyagaink
|