Itthon is sikeres a SAS
2007. március 7.
Üzleti intelligencia · SAS
A SAS magyarországi képviselete a korábbi évekhez hasonlóan 2006-ban ismét kétszámjegyű forgalomnövekedést realizált. A hazai bővülés motorjának a pénzintézetek, illetve a SAS nagyvállalati ügyfelei számítanak, míg húzó termékként a SAS 9 Platform és a kockázatkezelő, illetve ügyfél-intelligencia megoldások emelhetők ki. 2007-ben A SAS magyarországi képviselete számára a közszféra számít kiemelt célcsoportnak - az ágazaton belül elsősorban a teljesítménymenedzsment és az adatintegrációs eszközök a hangsúlyos alkalmazások. A megoldások tekintetében 2007 fókuszterületei közé a pénzügyi menedzsment, a pénzügyi tervezés, riportolás és a konszolidáció sorolható. Magyarországon is nagy hangsúlyt kap idén a vezető üzleti és technológiai szervezetekkel való együttműködés, amelynek kereteit a 8 éve indított SAS Alliance partnerprogram adja.
További információ
www.sas.com
Kapcsolódó anyagaink
|