Adatminőséggel foglalkozó céget vesz a Business Objects
2007. szeptember 6.
Üzleti intelligencia · Business Objects · Felvásárlások
A német Fuzzy! Informatik különösen az európai ügyfél- és címadatok tisztításában jeleskedik. A Business Object tavaly vásárolta fel az adatminőségi piac egyik vezető szereplőjét, a FirsLogic-ot, amely főleg az amerikai piacon volt erős. A Fuzzy viszont a soknyelvű európai piacon szerepel, és számos lokális algoritmust és referenciaszótárat fejlesztett ki. A cég 1994-ben a DaimlerBenz-ből vált ki, a jelenlegi ügyfelek között pedig megtalálható a Daimler Chrysler, a BMW, a Deutsche Post, és a Mazda. A felvásárlás lezárulta után körülbelül 50 fővel fog bővülni a BO szakértői gárdája, a Fuzzy adattisztító motorja pedig a Data Integrator termékcsaládba kerül beépítésre. A tranzakció pénzügyi részleteit nem hozták nyilvánosságra.
További információ
www.fazi.de
Kapcsolódó anyagaink
|