;
Adatminőséggel foglalkozó céget vesz a Business Objects
2007. szeptember 6. Üzleti intelligencia · Business Objects · Felvásárlások

A német Fuzzy! Informatik különösen az európai ügyfél- és címadatok tisztításában jeleskedik.

A Business Object tavaly vásárolta fel az adatminőségi piac egyik vezető szereplőjét, a FirsLogic-ot, amely főleg az amerikai piacon volt erős. A Fuzzy viszont a soknyelvű európai piacon szerepel, és számos lokális algoritmust és referenciaszótárat fejlesztett ki. A cég 1994-ben a DaimlerBenz-ből vált ki, a jelenlegi ügyfelek között pedig megtalálható a Daimler Chrysler, a BMW, a Deutsche Post, és a Mazda.

A felvásárlás lezárulta után körülbelül 50 fővel fog bővülni a BO szakértői gárdája, a Fuzzy adattisztító motorja pedig a Data Integrator termékcsaládba kerül beépítésre.

A tranzakció pénzügyi részleteit nem hozták nyilvánosságra.

További információ
www.fazi.de

Kapcsolódó anyagaink
· A Business Objects felvásárolja az Inxight Software-t (2007. május 22.)
· Felvásárolta a Business Objects az Nsite on-demand megoldásszállító céget (2006. december 1.)
· Felvásárolja az ALG-t a Business Objects (2006. szeptember 16.)
· A Business Objects lezárta a Firstlogic felvásárlását (2006. április 5.)