SAS elemzői fórum: stratégiák és terméktervek 2010-re
2010. március 4.
Üzleti intelligencia · Elemzés · SAS
Március elején került megrendezésre a SAS Inside Intelligence 2010 névre hallgató, a piaci és technológiai elemzőknek szóló konferenciája. Az effajta rendezvények fő célja az, hogy a befolyásos szakértők tisztában legyenek a cégek stratégiájával és várható termékújdonságaival. A rendezvények általában zártkörűek és a résztvevőknek titoktartási nyilatkozatot kell aláírniuk, azonban a blogoknak és a Twitternek köszönhetően sokszor mégis érdekes információk látnak napvilágot. A SAS globális elemzői fóruma idén az amerikai Steamboat Springs síparadicsomban került megrendezésre A résztvevők többek között a következőkről számoltak be: Hamarosan érkezik a SAS új, szociális médiák elemzésére szolgáló alkalmazása, amelynek segítségével az egyes cégek nyomon követhetik és elemezhetik a Twitteren és a Facebookon zajló kommunikációt, így követve a vállalati imázs változásait. A hivatalos bejelentés csak áprilisra várható, de az új szoftvernek a konferencián bemutatott demója is meglehetősen meggyőző volt. A 2010-es év során számos egyéb új szakterületi és iparági megoldás várható a SAS-tól, a cégnek továbbra is egyértelmű célja a legnagyobb analitikus alkalmazás-portfólió kiépítése. Többek között meg fog újulni a kereskedelmi szektor számára kínált és a pénzügyi tervezést támogató megoldás is. Másik fontos fejlesztési irány az online hostolt, on-demand megoldások felfuttatása. Akár több száz SAS alkalmazás lesz elérhető és használható lokálisan telepített szoftverek nélkül. Továbbra is nagy a hangsúly az adatbázisok belsejében történő adatbányászati megoldásokon. A Teradatával megkezdett együttműködés igencsak kedvező eredményeket hozott és jelentősen hatással volt a cég pénzügyi eredményére. Jelentős változás a SAS értékesítési stratégiájában a partneri vonal erősítése, amelyben kiemelt szerepet játszik az Accenture. A két cég a közelmúltban jelentette be, hogy több tízmillió dolláros beruházással külön SAS kompetenciaközpontot jön létre az Accenture szervezetében belül. Az Accenture és a Teradata együttesen számos millió dolláros nagyságrendű üzletet hozott 2009-ben a SAS-nak.
Kapcsolódó anyagaink
|