2011. november 29.
Adatbányászat · Sajtófigyelő
2011 szeptembere óta minden, az ügyfélszolgálatra beérkező telefonhívást hanganalízisnek vet alá a Telenor.
2011. november 10.
Adatbányászat · Sajtófigyelő
A vállalatok több tízmilliókat költenek piackutatásra, pedig a call centereket hívó ügyfelek maguk mondják el örömüket-bánatukat, igényeiket.
2011. szeptember 9.
Adatbányászat
A jelenleg zajló amerikai nyílt teniszbajnokság nézői újszerű módon követhetik a mérkőzések alakulását egy adatbányászati megoldásnak köszönhetően.
2011. augusztus 11.
Adatbányászat · Sajtófigyelő
A Medicaid egészségbiztosítási programmal foglalkozó csalásfelderítési szakértők számos visszaélésre derítettek fényt.
2011. március 26.
Adatbányászat · Sajtófigyelő
Az online analitikával foglalkozó Rapleaf a két cég munkatársainak vásárlási szokásait hasonlította össze.